Na téma Disturbia Cloathing

Thuersday, July 28, 2012 o 11:17 PM
 
Ahoj, chtěla bych Vám představit značku, která je více jak boží. Nevím zda už jí třeba neznáte, ale i přesto o ní udělám menší recenzi. Nepatří mezi nejnovější značky, ale já na ní narazila bohužel až teď, ano viděla jsem od nich trička, ale nikdy jsem netušila kde se dají takové sehnat, teď už vím a jsem ráda. Disturbia Cloathing začali své podnikání v roce 2003, což je doba ,, uíííí " Mám ráda, šilené věcičky. Táto super značka vznikla v Anglii, jako plno dalších tak užasných, Disturbia Cloathing naleznete je na officialních stránkách : http://www.disturbia.co.uk/ . Co se týče objednávání, myslím, že tam není žádný problém zasílání do CZ , zatím jsem to nezkoušela , ale v brzké době si chci nějaké věcičky od nich pořídit. Půl roku zpátky jsem říkala, že končím ze šílenostma, ale nějak to prostě nejde zastavit a měnit se nehodlám, budu nosit to v čem se cítím být já a co se mi líbí, ostatní mi jsou vážně na háku. 
 
,, Sorry For English Ach Google Chrome Hahahaha :D !!"
Hi, I would like to introduce you to a brand that is more than God. I do not know if you do not know her to be, but still less about her do a review. Not one of the newest brands, but I bumped it up to now, unfortunately, yes I saw shirts from them, but I never had no idea where you can get these, now I know and I'm glad. Disturbia Cloathing started its business in 2003, which is the time, uíííí"I like, crazy stuff. This super brand originated in England, as so many other amazing, Disturbia Cloathing official can be found on website:http://www.disturbia.co.uk/ . Regarding ordering, I think there is no problem sending in CZ, I have not tried yet, but will soon have some stuff I want to buy from them. Half a year ago, I said that I quit from šílenostma, but somehow it just does not stop and I'm not going to change, I'll wear it in what I feel and what I really like, others are really me on the hook.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0