Good Morning Darlings

Thuersday, Jun 5, 2012 o 10:26 AM

Dobré ráno všem. Noc byla zvláštní probouzela jsem se každou chvilku a zdáli se mi šílené sny. Ráno kolem 4 se na mé posteli objevil drahoušek ( králiček ) , ani nevím jak se tam dostal, ale chtěl se mazlit tak jsem byla přívětivá a vzala ho ke mě pod peřinku. Venku máme opět oblačno, ojediněle přeháňky pff... Máte na dnešek nějaké plány ? Já se rozhodla, že si protřídím oblečení které už nenosím, a prodám ho.

Už bych také měla přemýšlet a začit si navrhovat návrh na nové tetovaní, už se mi to krátí, nechejte se překvapit, kam to bude tentokrát a ještě to není konec hahahaha. Jsem prostě šílenec. Lidi co kroutí jen hlavou a říkají si , co budeš dělat ve 30 atd . . . nic budu prostě taková jaká jsem a v 50 budu cool babča a když mi to bude něják bránit v práci či společnosti, hodím šátek dám si dlouhý rukáv a nikdo ani nemukne. Takové věci já neřeším, užívám si života dokud můžu a být potetovaná je fajn.

Kommentarer
M.

kde prodáváš oblečení? Taky bych to měla co nejdřív udělat :D

Krásné fotky :)

Miss Balushka

S tím oblečením jsi mi připoměla, že už mám v plánu to udělat dost dlouho a měla bych se do toho taky vrhnout..

Sdílím tvůj názor na tetování. Mě osobně se sice nelíbí, když má člověk potetované celé tělo, ale sama mám představu už asi o třech menších tetováních, které bych chtěla. Jsem ale hroznej srab a bojím se, že to bude dost bolet. Bolelo tě to?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0