každý má své ambice.

Wenesday, Jun 19, 2012 o 00:02 AM

Přeji krásný večer všem fanouškům, čtenářům a kolemjdoucím. Nepsala jsem dlouho, ano jsem si toho plně vědoma. Venku máme tropické horka lidé kolem šílí, a já maluji a maluji a maluji. Jsem posedlá kreslením a abych pravdu řekla vůbec mi to nevadí, protože je to jediná věc , tedy zatím jediná která mě dostává myšlenkama do jiného světa. Právě teď sedím projíždím facebook, už mi z něj asi šibne, piji caro, jelikož na večer pít kávu nemohu, tak si dopřávám pouhopouhou nahrážku, v uších mi zní Yeah Yeah Yeahs kapela která v mém srdci probudila jisté touhy ach. Co se za jistou dobu událo, už nemám ani potuchy, ale myslím si, že se zatím nic zajímavého nestalo. Chci jen poděkovat všem fanouškům na facebooku a tady ( i když zde nevím zda někdo chodí ) , díky vám se denně zdokonaluji a věřím, že to má nějáký smysl to všechno co dělám.

Kommentarer
Anne

Mohla bych se zeptat na font, který jsi použila do záhlaví? Myslím tím písmo, kterým si napsala tvoje jméno :) děkuji za odpověď :).

Přesně takový hledám už dlouho :)

M.

Škoda, že už jsi dlouho nic nenapsala :)
Doufám, že si užíváš prázdniny, fotíš a fotíš a pak nám všechno ukážeš :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0