Hello †

Wenesday, Jun 6, 2012 o 16:30 PM

Krásný den přeji všem. Dneska máme venku příjemně a já jsem dnes krásně vyspaná. Maminka mi udělala na oběd mňamku plněné knedlíčky a zelí, já co se týče jídla nejsem moc vybíravá sním vše co mi chutná, ale plno věcí jíst nemohu kvůli mé alergii. Dneska za mnou příjde má nejlepší kamarádka se kterou se vždy nejvíce nasměji :)). Máte na dnešek plány?

I wish you all a wonderful day. Today we have a nice outside today, and I sleep beautifully. My mother took me to lunch mňamku stuffed dumplings and sauerkraut, with regard to what I'm not very picky food I eat everything I like, but I can not eat a lot of things because of my allergies. Today, come to me my best friend whom he always most nasměji :)). Do you have plans for today?


Kommentarer
M.

Úžasná fotka! Moc se mi líbí tvoje úpravy :) já se vždycky snažím, ale tohle z toho nikdy nevzejde - to asi proto, že ke všemu neumím fotit tak skvěle jako ty :)

Už jsem ti to psala k jednomu článku - kde prodáváš oblečení? Hodilo by se mi to taky a na aukru se mi to moc nelíbí :D

✝ Lily Smitten ✝

Ahooj, děkuji mnohokrát :)) nakonec ještě nikde :// ale určitě napíšu, ale nejspíš to hodím na fb :)))

Kerol

Ahoj, jsi prostě úžasná! Moc obdivuju tvé fotky, tvůj styl oblékání, jak vypadáš, jak fotíš, ale hele můžu se tě zeptat, ty o tom budeš asi vědět, kde upravuješ fotky? Asi je to photoshop, ale kdyby cokoliv jiného, prosím řekni mi, ráda bych to věděla :)

Jinak drsná fotka



P.S.: Nic proti, fakt, ale nepřeložila si to z translate google? :D most nasměji ;D ale to neber jako kritizování ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0