Dreams or reality?

Datum: 2012-15-3 | Lily Smitten : 0:19

Někdy se citím, že až moc přemýšlím, neměla bych, protože se pak užírám, užírám se tím, že bych raději celej život snila než žila v té kruté realitě. Mám někdy pocit, že jsem vzduch, že nejsem nic, asi bohůžel přeháním, ale je to tak. Někdy jsou dny, kdy bych všechny obímala a řikála, že jsem ten nejšťastnější člověk, ale jsou také dny, kdy bych nejraději všechny poslala k čertu. Jsem náladová a to je zkrátka těžké, obdivuju lidi, kteří to se mnou vydřží haha.

Když utrhneš motýlovi křídla, zemře nemůže letět ta křídla rozdrobí se ti v prstech promění se v prach. Jsou chvíle, kdy jen zasněně hledíš hledíš do dálky do oblaků nad mořem jež zbarvují se do ruda, jako by někdo tam nahoře snad prolil krev. Slyšíš sténání šepot ve větru cítíš tlukot srdce nejen jednoho.
Stojíš vedle druhého, a přece jste daleko jste spojeni myslí a přesto je tak daleko
Když utrhneš motýlovi křídla, zemře nemůže letět ta křídla rozdrobí se ti v prstech promění se v prach. Jsou chvíle, kdy jen zasněně hledíš hledíš do dálky do oblaků nad mořem jež zbarvují se do ruda, jako by někdo tam nahoře snad prolil krev. Slyšíš sténání šepot ve větru cítíš tlukot srdce nejen jednoho.Stojíš vedle druhého, a přece jste daleko jste spojeni myslí a přesto je tak daleko.

Kommentarer
M.

Taky jsem náladová a je to zlo :)

Fotky opět úžasný!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0