Good Morning

Datum: 2012-14-3 | Lily Smitten : 11:05

Přeji dobré ráno Všem, sice pozdě, ale přeji. Dnešek by mohl být konečně slunečný, venku je mračno, ale chvilkama zasvítí slunce. Dnes mi je opravdu lépe a mám v sobě lepší pocit, když vím, že začíná teplo. Ptala jsem se dnes na facebooku zda se nechce někdo dneska nafotit, ale jak vidím, tak asi to nevýjde, což je škoda :). Chtělo by to nějáký výlet, někam pryč , odreágovat se ode všeho. Moc se těším na ty slunečné dny, plné energie a té báječné atmosféry.

Tak tedy co dnes? Netuším , ale asi se pustím do úklidu , nemám co dělat a mám tu celekem bordel, takže musím zakročit co nejdřív, než mi to přeroste přes hlavu !! :))


Kommentarer
M.

Neustále sleduji tvůj profil na FB a tak celkově tvůj blog :)

Moc se mi líbí tvoje fotky i Black wolf! :)

Jsi nesmírně talentovaná! :)

Já se taky snažím fotit, ale nemám kolem sebe lidi, kteří by se vyfotit chtěli, takže super :-/ A hodilo by se mi nespočetně moc rad ohledně photoshopu :D

Lily :-*

Jé děkuji mooc to mě neuvěřitelně moc těší :)).. jojo je to těžké někoho sehnat na focení ://neboj budu sem dávat tutorialy i na ps tak se něco přiučíš:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0