kdy už to všechno konečně pochopím ?

Datum: 2012-29-3 | Lily Smitten : 20:12

Jsou různí lidé, egoisté, cinici a dále jsou lidé obětaví , citliví. Já patřím bohužél mezi velice citlivé osoby. Je to možná pěkné, ale je těžké s tím žít. Máte pořád strach, že vás nikdo nechápe, berete si věci lehce k srdci, máte strach z toho co bude. Nenávidím se za toto, chtěla bych být flegmatický člověk, člověk který je nad věcí skoro pořád, jelikož já asi žiji pořád vě světě pohádek , měla bych se co nejdříve probudit .... Řeknu to tak mám své touhy, svůj svět a pokud mě někdo nechápe tak ať se mnou klidně nemluví, vím jsem složitá osoba a taky je to se mnou ve vztahu určitě těžké, jelikož moc žárlím a mám prostě strach o toho druhého, nevím jestli je to dobře nebo špatně, ale jak říkám jsem taková jaká jsem, takže buď mě pochopíte nebo mě nechejte stranou.

Co se týče mě ,potřebuji stále dávat city na jevo, potřebuji vědět, že druhý mě opravdu miluje a, že pro něj znamenám stejně jako on pro mě. Každá taková není . . . každá opravdu né.

Kommentarer
Lucie

uplně tě chápu, taky potřebuju slyšet, že pro toho druhého znamenám to,co on pro mě, taky žárlím a mám slabé chvíle, ale snažím se to potlačit, uplně dobře to asi není.

Lily :-*

Jsem ráda, že v tom nejsem sama . . . :D :) je nás asi velice težké pochopit.

Nell

Úplně jsem se s tebou ztotožnila. Nejen v tomhle článku, ale i ostatních. A to jsem si myslela, že jsem jediná svého druhu:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0