Welcome spring

Miluji sluneční dny, miluji tu úžasnou atmosféru, jak vše začína rozkvétat. Bohužél není ještě to ideální teplo co by správně mělo být, ale už pomalu a jistě se to blíží. Nenávidím zimu, je deprimující a chladná. Zde je pár mojich záběrů za poslední dva měsíce.
Jak už jsem se zmínila, nejsem dokonalá fotografka, jsem začátečník a snažím se vás zaujmou. Fotím s láskou a fotím pro, protože mě to baví a dokáže mě to zbavit špatných myšlenek. Je to takové menší odreágování :) . Mám ráda neobvyklé fotografie, mám spousty nápadů a inspirací , ale zatím jsem něměla možnost to zrealizovat , jelikož byla a je zima. Tím pádem musím počkat ještě pár týdnu, než bude opravdu teplo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0