Haaaai.

Thursday, May 16, 2012 o 11:28 AM
Ahooj, omlouvám se, že jsem vás dlouhou dobu neobklopovala žádnýma novýma příspěvkama, ale nebyl vůbec čas, budu se snažit to něják napravit. Dnešek mám celkem naplánován, sice plánování nesnáším, ale dnes budu muset udělat vyjímku. Odpoledne jsem domluvená se slečnou na focení, potom si musím nakoupit nějaký materiál na kreslení a začnu pracovat na novém obrazu, už se těším. Jediné z čeho mám strach tak je počasí, něják se tam zatahuje doufám, že nebude pršet ://.


Kommentarer
Nickyna

Pěkně se zatahuje,tak hlavně ať u vás neprší,aby jste mohli jít fotit :) ať se fotky vyvedou ;)

a smím se zeptat .. četla jsem jeden článek a je pravda,že se chystáš v bližší době udělat video post o tom,jak si děláš vlasy ? byl by to dobrý nápad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0