Welcome in Crazy Worldd

Friday, May 16, 2012 o 11:09 AM

Vítejte ve světě reality. Poslední dobou se mi začíná vše dařit, nechci to zařeknout, ale cítím pocit štěstí, řekla jsem si od jedné jisté doby, že přestanu řešit zbytečné záležitosti a teď mi je fajn. Člověk asi nesmí vážně vše tak hrotit, protože pak se jen zbytečně deprimuje. Lidi co, mi nerozumí a mají jen připitomělé průpovídky, tak je nenutím , aby se mnou komunikovali :) .
Dnes je Pátek, venku svíti sluníčko a je tam i celkem teplo, takže mě to ještě více naplňuje dobrou náladou.

Kommentarer
Anne

Máš krásné fotky a vlasy. To máš příčesky?

Lily :-*

Né to jsou moje vlasy :)

Nickyna

Moc ti to sluší :) Ty vlasy jsou opravdu úžasné :)

A máš moc pěkně udělaný pokoj :)

To je dobře,že se ti daří tak to má začátkem léta být ;) občas je lepší některé věci moc neřešit,jinak bychom se asi ze všeho zbláznili.

Anne

Vážně? Páni jsou nádherný :D

Dený

Ahoj, máš úžasné vlasy(: žehlíš si je?^^

Lily :-*

Anoo, žehlím :))

Dený

A můžu se tě prosímtě zeptat, co používáš za prostředek na vlasy, aby vypadaly tak zdravě? Já si je taky žehlím, používám i sprej proti vysokým teplotám, mám šampon od Advance techniques na zničené vlasy, ale pořád jsou zničené:'(

Lily :-*

Ahooj, já používám jen kondicionery + bez oplachovej shauma po umytí, krásně se to potom rozčesává a vlasům to dodá i lesk :))



http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTBm9WZ_yLZpJDWYvfa0EhLa1UPZkhxrOWFkw0kDnXLnQxeN1Fo0O0SQybL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0