Zdokonalujte svou fantazii

Tuesday, May 8, 2012 o 11:51

Člověk celí život hledá něco s čím bude spokojen, nebo v čem je výjímečný, zkrátka chce se pořád zdokonalovat a to je to krásné. Máte také někdy pocit , že to ce děláte je zbytečné? Nedávno jsem si začala jen tak kreslit ( nevím zda se tomu dá říct obrázek ale dejme tomu) zahleděla jsem se do obrázku víc a řekla jsem si aha to by bylo fajn tetování, tak mě napadlo, že budu zkoušet navrhovat design na tetování, nemusí se to všem líbit, nemusí se to líbít nikomu, ale mě to dělá radost a to je hlavní. Vše co zkouším mě baví, jak fotografování, malování tak také být majitelkou značky Black Wolf. Jak se říká, člověk musí chtít pokud chce něčeho v životě dosáhnout, nestačí k úspěchu jen Vysoká Škola, ale člověk by měl mít v holuby duše fantazii, nápady a odvahu něco realizovat. Nic není nemožné. Jednou chci být uspěšná umělkyně, stojím si za tím a doufám v to !

Kommentarer
Alex:-)

Taky se věnuju focení, kreslení a grafice. Máš docela podobný vkus jako já. Fotky mě určitě moc zaujaly . Jsou super, Přesně tenhle styl mám ráda :)). Můžu se zeptat čím fotíš, popřípadně jaký používáš objektiv na portréty? :) Dík

✝ Lily Smitten ✝

Ahoj děkuji mooc :) No mám fotoaparát značky sony a380 mám objektiv 50mm/1.4 což je pro mě nejlepší objektiv fotí nadherně.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0