About Me

Věci které ještě nevíte
... Mé pravé jméno je Monika ( zůstaňte prosím u jmnéna Lily je to mé umělecké jméno a jsem na něj hrdá )
... Chci být jenou slavná a úspěšná umělkyně.
... Jezdím na BMX ( aspoň se tedy snažím )
... Jsem precitlivělá romantička hlavou v oblacích.
... Dala bych přednost snění než realitě.
... Narodila jsem se v '91,

Věci které nemohu vystát
... Nenávidím neděle
... Bojím se Vrán
... Bojím se tmy, mám z ní panickou hrůzu.
... Nenavidím žemlovku
... Nesnaším, když mě někdo přesvědčuje o něčem co není pravda ( hádam se )
... Nemohu vystát slečny co chtějí být středem pozornosti a chovají se jako připitomělé zvířátka.
... Nesnaším po alkoholické stavy.


Rozhovory:

EmoScene.cz


Official Site Lily Smitten:

Lily Smitten Official Page
Photography by Lily
Black Wolf
Tumbrl

email : [email protected]




Kommentarer
M.

Ty jsi můj člověk! Ještě jsem nepotkala moc lidí, kteří by to měli stejně jako já!

BTW: Jsi moc krásná holka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0