Fashion Time

Monday, Jun 4, 2012 o 21:24 PM

Zdravím lidičky, když jsem projížděla internet a hledala jsem nějaké stránky z oblečením, narazila jsem na luxusní věcičky :), Legíny s křížema, které jsou už na trhu delší dobu, stále sháním za rozumější cenu, jelikož od značky blackmilk stojí 1700,- mi příjde až moc a mrzí mě že nic takového zatím v České Republice není.  Ostatní věci se dají lehce sehnat , sice jen podobné, né stejné, ale nevadí.

Už se těším až se zajedu zase odreágovat nákupama, myslím, že každá žena miluje nakupovaní, o tom žádná hahaah.

Kommentarer
Aloha-Luna

ty leginy jsou super ale drahy no.. :/ v topshopu jsem videla silonky s krizkama


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0