Hai i'm Lila †

Thuersday, Jun 6, 2012 o 21:31 PM

Přeji vám všem krásný večer. Dnešní den, byl prožit válením v posteli, jellikož mi nebylo dobře. Né já to tak nesnáším, nesnaším, když je venku krásně a já trpím doma. Neměla jsem ani dnes chuť k jídlu, ničemu a hledala pomoct v cigaretě, která mi sice dodala uspokojení, ale pomoc nikde. Obraz co jsem se pokoušela dnes nakreslit stojí za nic , ale mé naděje vytvořit ho znovu a ještě lépe se ještě neztrácejí.

Ach jak já miluji vůni čerstvé, horké, ranní kávy. Člověk by se měl radovat opravdu z maličkostí a snažit se si život spestřit i pitomostma. Jak já, když se večer těším, až se ráno probudím a udělám si šálek kávy. Sice je to abslutní banalita, ale mě to potěší stejně jako duha, relaxační hudba a místo. Zítra máme zase pátek . . . ach jak to vše tak šíleně beží sakra, člověk se ani nenaděje. Dnes ze mě vyzařuje opět negativní energie a nálada, ano já vím jsem si toho plně vědoma, nevím ani zda vás baví číst mé plně depresivní články :D, ale mají zase něco do sebe popisují realý život a né žádné přetvařované články, píši to co cítím . . . Mimochodem máte nějaké plány na zítřek ?

Kommentarer
Miss Balushka

Docela mě překvapilo, že taková krásná slečna si zapálí :) Ale co, já se zas většinou utišuji alkoholem..

Kávu nepiju, ale naopak miluju čaj a jeho vůni. Líbí se mi, jak jsi napsala, že si musíme všímat maličkostí a radovat se i z nich, přesně to se snažím dělat já. Snažím se užívat si každého dne (třeba čtením tvého blogu) a je vážně hrozné, jak strašě rychle to utíká.

Anonym

Seš krásná
Můžu se tě zeptat jaký používáš make up..Díky


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0