Weekend

Sunday, Jun 3, 2012 o 20:22 PM

Milí přátelé v městečku kde žiji, které je poněkud nudné, únavné a denně z vás sajou lidé energií se nic uchvacujícího neděje. Víkendy jsou stereotypní, člověk ani neví kam jít, přestává mě bavit takový život, přemýšlela jsem, že musím něco změnit. Ach ano ještě vědět přesně co. Jelikož jsem dítě společenské, potřebuji se stále nějak bavit. Né, nepotřebuji se slít do němoty, potřebuji jen cestovat, chci být stále něčím překvapená a chci být naplňena tím krásným pocitem, který mi teď bohužel schází, abych to více vysvětlila, poslední dobou mě prostě nic netěší, bude to počasím? Lidma? . . . denně nad tím přemýšlím a nedocházím zatím k žádnému zavěru, ehm počkat možná by tu něco bylo , potřebuji vypadnou někam pryč , relaxovat a na nic jiného nemyslet, jo a prosila bych kýbl zmrzky. Nejsem náročná, tedy aspoň si to myslím, potřebuji romantické chvíle, které vás u srdce pohladí a probudí v bříšku motýlky. Ano já vím jsem slečna naivní, myslím, že bych mohla dostat pohár za mé naivní představy :) . Přeji si aby se aspoň něco k lepšímu změnilo a to co nejdříve nebo zcvoknu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0