breaking dawn ♥

Datum: 2012-29-3 | Lily Smitten : 11:18

Možná se budu teď chovat jako panovačná fanynka stmívání, ale je to úžasný příběh. Když se do toho vžiji myslím si, že každá dívka by chtěla zažít něco takového. Robert Pattinson ztvárnil Edwarda dokonale, myslím si , že tá role byla pro něj jako stvořená to sámé mohu říci o Kristen, dokonce i v reálnem životě tvoří bezkonkurenční pár ... ach. Všechny díly co jsem viděla i četla jsou nádherné mají něco v sobě , co mě naprosto dostanou myšlenkama jinde. Už se těším na druhou část 4. to bude pecka. Budu zase brečet jako malá želva :D.

Bella bude ve 2 části, pěkně dravá číča nejlepší je, že druhá část má být až na mé narozeniny 15.listopadu, což je za prvé k nevydržení a za druhé se asi zblazním z toho, že budu zase o něco starší . . . pfff ten čas běží, čím dál tím rychleji, to se mi vážně nelíbí. Edwarde kousni mě ať jsem nesmrtelná :D .

Kommentarer
M.

Taky to mám ráda... Ne protože je Edward fešák, ale protože ten příběh má něco do sebe :) Mám ráda, když se cítím jako Bella :)

Nickyna

Moc pěkný článek,též bych chtěla někdy kolem dvaceti kousnout od nějakého upíra,abych byla nesmrtelná :D

Twilight sága byl opravdu dobrý nápad a člověk nemusí být přehnaným fanouškem,stačí říct,že je to skvělé :)

Jak filmy,tak knihy,kniha Rozbřesk je opravdu úžasně napsaná :)

A též se těším na druhou část,ale je to k nevydržení!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0