triangle triangle ...

Datum: 2012-21.3 | Lily Smitten : 23:38

Říkejte si co chcete, možná jsem divná, ale líbí se mi trouhelníky, možná je to nějáká mánie co posedla polovinu žijících obyvatel na planetě, ale i přesto mě na tom něco fascinuje :), je to kouzelné a má to styl. Jak už jsem se zmínila nejméně tak stokrát, že mám ráda neobvyklé a zajímavé věci. Dále co mě fascinuje, je vesmír, ach je to něco tak ohromujícího až beroucí dech. Konečná spojení těchto dvou věcí v jedno.

Myslím si, že věcí které zbožňuji je spousta, čas ukáže své a dozvíte se o mě víc a víc, samozřejmě mé soukromí nechám soukromím. Někdo si říká pišeš si blog je to vtipné a ubohé, ale nemyslím si, že patřím mezi ty slečny co píšou nesmyslné blogy ve kterých jde jen o oblečení. Můj blog je zejména zaměřen na fotografie a život. Nejsem tá slečna co se snaží chlubit co si všechno koupila, nejsem ani tá co rozebírá detaily svého života, nejsem ani tá co dělá nesmyslné videa typu zvědavý dotazník! :D. Snažím se vám ukázat život míma očima jak to vidím já. Děkuji všem kdo chodíte na můj blog a děkuji i za to, že vás baví číst moje žvásty

Brandon Gun Unicorn ▲▼▲▼▲ Floyd - Mariana's space Untitled (3) Tumblr Aparta círculo, que aquí llega el triángulo! | Desenfoque gaussiano · Nice things + inpiration+ cats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0