Milujeme tetování ♥

Wendsday, May 9, 2012 o 0:37

Miluji tetování, miluji dívky co vypadají jako obrázky, ten kdo tomu nerozumí a stále se stará o to co budete dělat až budete staří? Tohle já vážně neřeším, neřeším to co bude , myslím to v tom smyslu, že prostě až budu stará, nebudu řešit svou postavu a ani žádné tetování, žijeme tu jen jednou a já si chci užít své mládi na maximum.

Jak říkám ten kdo tomuto umění nerozumí tak ať se raději podívá na lidi co fetují a chovají se určitým způsobem jako prasata. Hold jak říkám v této době, když je člověk jiný než ostatní tak je to pohroma, abych pravdu řekla líbí se mi být středem pozornosti, líbí se mi být jiná, nechci být jako každá druhá a to je to, každá by se tak měla cítit a nehrát si na nikoho a na nic svým spůzobem na ženě je nejkrásnější, když je sama sebou není tak?  Já už tetování mám a jsem s ním spokejná a rozhodně to poslední není :), zítra jedu na další a moc moc se nemohu dočkat, miluji ten pocit strachu, napětí a emocí jak to dopadne, takže mi popřejte hlavně hodně štěstí a pak se určitě s novým přírustkem pochlubím. Teď už je na čase ulehnout do říše snů dobrou noc kiss ya *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0