Ach ...

Sunday, May 13, 2012 o 23:26 PM

Ahoj všichni v sobotu jsem byla na menším výletě, který byl pro mne opravdu, ale opravdu nezapomenutelný :D. Než jsme se dostali tam kam jsme měli to byla sranda, všichni byli už nervní, protože se vůbec nevědělo kam se přesně má jet, ale nakonec jsme to zvládli a dostavily se včas. Byla jsem ve Fridku v hale Funstorm, kde jezdí na bmx, je to tam vážně skvělé :), příště si taky beru kolo.

Prvně jsme měli jet do Karviné kde se konal Jam - Wheel, ale začalo pršet tak jsme se na to vykašlali. Opravdu mě štve, že není nic takového tady v té prdeli, vlastně tu není nic zábavného co by mě "okouzlilo", když jsme jeli na zpět, udělalo se najednou nádherné, to bylo vážně jako naschvál. Zastavily jsme se i v Mcdonald, kde jsem si dala dobrou večeři i oběd hihi, ale jak říkám bylo moc fajn, doufám, že v brzké době zažiji opět super výlet.


Kommentarer
Jeeen

Škoda že jsi nejela na Wheel Jam do karviné:))taky jsem chtěla jet,na závody akorát se sk8 ale to počasí prostě nevyšlo..:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

✝ PHOTOGRAPHY ✝
✝ A B O U T L I L Y ✝
✝ KONTAKT ✝







 

RSS 2.0